Pages

Saturday, November 06, 2004

164-3

Lama dah tak update blog nih. Alhamdulillah akhirnya habis gak aku buat degree IT kat uniten. Hari Khamis lepas hari terakhir aku menduduki peperiksaan utk last subjek aku iaitu CBT (Courseware Based Training). Nasib baikla subjek ni tak pening macam Micro P hari tu. Nampaknya aku hampir berjaya menghabiskan 164 credit hour. hehe tinggal 3 credit hour lagi iaitu proect final yr aku. Hmm sampai sekarang masih lagi sukar utk menyiapkan. So aku telah buat keputusan utk tunda satu sem lagi utk siapkan projek ni. Maknanye bulan Feb la baru aku betul2 habis degree nih. Tak pe yg penting no more exam dan menghafal nota. So kepada member yang dah habis tu selamat menganggur dan semoga berjaya dapat kerja. Yg buat projek mcm aku ni, jgn banyak main. Dan yg masih belaja, belaja rajin2.

No comments: