Pages

Thursday, November 15, 2007

Beli rumah?

Sekarang sedang berada kat dlm Library UMP. Tgh siapkn projek Integration System. Sejak dua bulan lepas hampir setiap minggu aku datang ke sini. At least tinggal di sini 2-3 hari. The project progress look better and better everyday. The client also happy with this progress. As a Project Manager I need to make sure all the progress, info or any issue have been reported to client as well as my Company Project Management Canter of Excellence (PMCoE). Petang ni drive balik ke KL. Dah janji with my mom to have dinner together at any restaurant in KL. Dah lama tak belanja my mom makan. Lagi pun banyak benda nak cerita kat dia. Sejak kerja 2005 hingga sekarang aku dah mmg jarang tinggal serumah dengan family. Sejak itu aku mula belajar berdikari dan aku mmg berazam aku takkan minta duit pada mak ayah aku lg walau susah macam mana pun. Mereka bukan la org senang jadi inilah masanya utk aku meringankn beban mereka.

hehe topik hangat mlm ni aku nak bincang pasal kahwin dan beli rumah sendiri. Rumah dah booking tp calon tak de lagi :p


5 comments:

Anonymous said...

rumah dh beli..bila nk cari calonnya? ;)

Nahba said...
This comment has been removed by the author.
Nahba said...

hehe rumah tu booking je. dah cancel pun. got better plan to do. hehe calon sdg mencarila ni. Tp tak nak la tergopoh gapah ;)

Anonymous said...

oo tengah mencari rupanya..takape slow&steady..jdkan teladan mcm crite pramlee & puspawangi.. asingkan beras dr timbunan bahan2 masak..kena byk2 sabar ;)

Unknown said...

oo..penah dtg ump ke??
erm,..tempat yang menarik..