Pages

Wednesday, November 07, 2007

Bangun balik

Alhamdulillah setelah 2 hari diuji dgn sakit akhirnya sihat semula. Pagi ni ada meeting dgn Prof di UPM berkenaan projek sistem pelajar Master & PHD UPM. Rasa bersemangat semula utk beraksi setelah ming lepas mengharungi ming yg sukar. Sebenarnya ming lepas aku telah kalah projek bernilai rm20M. Kalah tipis dgn satu company yg agak besar. Tinggal 2 company yg bersaing pada peringkat akhir. Everything perfect in technical but suddenly our price slightly higher than our rival. huhuhu tak leh tido aku sampai demam-demam. Aku belajar utk redha dgn ketentuan Ilahi, aku belajar utk mengenal rezeki di tgn Allah. mungkin Allah masih tangguhkan lg rezekinya yg seluas alam ini utk ku dptkn sedikit. Yakin dgn rezeki Allah.. itu sudah pasti. Tak bisa berlari aku berjalan, tak bisa berjalan aku merangkak, tak bisa merangkak aku mengesot.. perlahan-lahan aku lakukan.. sampai jua.. insyaAllah.

1 comment:

[ Nazihah ] said...

Takpe, insyaAllah ada rezeki yang lebih baik yang Allah akan utuskan..Percayalah Dia Maha Tahu Segalanya