Pages

Sunday, December 26, 2004

Ape da..

2 minggu yang lepas kat ofis aku ni tak leh nak online streamyx. Aku pun reportla kat pegawai Jabatan tapi seminggu tak de pa pe tindakan. So tepaksala guna akaun streamyx aku utk sementara kalau tak aku yang susah nak wat kerja. Tapi aku tetap tak puas hati tak kan la diorang tak nak ambil apa2 tindakan lagi kot. Bila aku selidik dan tanya tak renti-renti (tak puas hati nih), rupa-rupanye Jabatan tak baya bil. Lor buat malu company je. bil streamyx tak leh nak bayar! Ish pelik gak aku, tak kan la Jabatan tak de peruntukan untuk bayar bil. Hmm malas aku nak fikir yang bukan2. So nak tak nak terpaksela aku guna akaun aku tapi dengan syarat hanya sejam setangah je. Kalau buat manual susah la staff-staff yg menguruskan kaunter pertukaran, service pun boleh jadi lambat. Dah 2 minggu guna akaun aku, contract aku pun tinggal seminggu je lagi. Tapi nampak gaya pegawai kerajaan ni terus lepas tangan dan malas nak bertanggung jawab. Report kat Wan Kamarudin kang baru tau. Geramm tul aku! >(

No comments: