Pages

Monday, January 24, 2005

Uniten ada Censelor baru, NC nak pencen!

Pagi tadi aku sarapan kat restoran berhampiran rumah sewa aku. Sensorang jer, lom ada teman hehe. Dah plan nak makan roti canai garing, dua. Sampai kedai, le ramainya orang Q nak makan roti canai. Hmm tepaksa tukar plan, malas pulak nak tungu lama-lama, makan nasi lemak je la dgn teh o suam. Tengah nak suap je nasik lemak tetiba En. Rozli datang dan menyapa aku. En Rozli ni Pegawai Unit Sukan kat Uniten. Hari ni rupanya dia ambil cuti sebab anak dia sakit, kebetulan dia pun sarapan kat luar. Elok sangat la tu ada gak member nak berbual. Aku dengan En Rozli dah macam kawan je, sebab dah banyak kali berbincang tentang program dan libatkan dia dengan aktiviti student waktu jadi Exco MPP dulu. So rancak gak la berbual pasal Raya Haji, pasal family dia, pasal kerja, pasal TNB dan pasal yang paling best adalah tentang Uniten.
Perkara yang dah lama di tunggu-tunggu oleh student Uniten. Apa lagi kalo bukan Uniten nak dapat Censoler. Antara agenda penting Graduation Day 2005 bulan Ogos ni adalah Pemasyhuran Canselor Uniten. Siapa ek?? tu En Rozli pun tak tahu. Tak pe lah yang penting Konvo aku tahun ni bukan Naib Canselor yg bagi aku scroll tapi Censoler sendiri yang bagi. Satu lagi berita NC dah nak pencen tak lama lagi. Tu aku tak kisah sangat la cuma mungkin perkara ni pun dah lama ditungu-tunggu oleh student activist dan termasuk staff sendiri. "Bila laa NC nak blah??"
Haha macam ruangan gosip lak kali nih. Hmm banyak gak la borak. Mana taknye, En Rozli order roti telur. Aku dah habis makan nasi lemak dengan penuh sopan santun, baru roti dia sampai. Tak pe la, tak kisah la berapa lama pun nak borak. Janji ada member.

No comments: