Pages

Friday, June 10, 2005

Doa untuk kalian

Tak sangka masa begitu cepat berlalu. Sudah hampir 3 bulan aku bekerja. Perjalanan sebagai pelajar uniten telah mula menjadi kenangan. 5 tahun bukan satu tempoh yg pendek namun terasa bagai sekelip mata. Banyak peristiwa pahit manis yg menjadikan asam garam kehidupanku. Di sinilah aku membina lebih ramai kawan, mengenali lebih ramai sahabat seperjuangan, menimba lebih banyak ilmu, mencari rentak kehidupan dan tak salah kalau aku mencari cinta bukan. Aku besyukur kerana diberi peluang utk melalui liku-liku kehidupan remaja ku di Uniten. Aku sama sekali tak kan lupakan kawan-kawan di Uniten. Tak lupa juga kepada pensyarah-pensyarah yang sempat ku kenal. Akan ku doakan kalian supaya sentiasa dlm rahmatNya dan hidayahNya. Biarlah pertemuan dan perpisahan ini kerana Allah swt supaya kita mendapat perlindungan di Padang Mahsyar kelak. Amin.....

No comments: